Monday, December 6, 2010

:: Meh Terjah Umah Mak



Salam mak.... 
Anak mak dengan rasa tak malu nye, tanpa rasa bersalah dan dengan bangganya , menerjah dan menggeledah umah mak baru kejap tadi.... dan hasilnya....teng tengggggggggg......
Inilah hasilnya mak....
v
v
v
v
v
v
v

1 ) saya dah lama duk follow mak....mana la mak nak perasan saya yg tak brpa ngetop cam anak2 mak yang lain..lagi pulak sy ni jenis pemalu, jarang2 jek nk sembang ngan mak .. paling2 pun saya jerit jek kat mak...kan mak kan?? tul tak??  ngeh ngeh ngeh....

2) Ala mak oiii...sy dah telek umah mak, tak ada apa yg perlu di repair lagi...cat dah cantik..tak silau mata ..i likeeeee... tetamu pun ramai, tak jemu berkunjung...wahhh, siap ada iklan lagi...masyukkkk....
Pendek kata dah perfect dah...yg penting saya nk masuk senang jek...tak yah tunggu mak buka pintu lama2...
Hah, satu je mak, klu mak taruk Header mesti cun punya la umah mak tu...ala mak letak la gambar mak posing maut tu buat header...:-)
SEO, sy tak tau la mak psl tu, no komen, salah komen mak marah pulak....:)

3) saya suka bila mak bebel psl  ni , sebab comel jek kad tu yg konon2 duit raya tu.... Saya suka juga yang ni , sebab family mak nampak bahagia sgt...ceria...happy....dan yang ni sbb sy btl2 tertarik ngan rama2 tuh...masa tu la sy kenal mak....sejak tu la sy ikut mak...hehehehehe.....

4) Mak, klu mak sudi nak bagi hadiah kat sy la kan, sy nak teddy bear boleh mak....
tak sampai pun rm50 mak.yg kecik pun jadilah mak..... boleh la mak, boleh la ek???



5 ) saya nak ajak depa2 nih p terjah umah mak...


3 comments:

  1. Mak sbg Guru Besar dah check kerja umah ni.Hihihi...

    Thanks dear dah join.

    Nnt kita tunggu keputusannya ye

    ReplyDelete
  2. errrr....Yong kene buat jugak ke???...heheh....awok ambik mase sikit la yeee

    ReplyDelete